Warranty Policy Determination Using Data-Mining Association Rules (Case Study: Electronic Facilities
نوشته شده توسط : Tara79f

در برخی از لباسشویی ها ، شیلنگ هوای هیدرواستات از بدنه واتر پمپ (ارج مدل 50-ZF) و در برخی دیگر از زیر دیگ فرعی ( آزمایش مدل 2001) گرفته می شود که در هر دو حالت اصول عملکرد هیدرواستات کاملا یکسان است. موتور دستگاه، به قسمت دیگ لباسشویی متصل است و باعث چرخش آن در تمام طول مراحل شستشو میشود. آن است. وارانتیها نقش ابزار تبلیغاتی را دارند؛ به این صورت که در تبلیغ قابلیت اطمینان و کیفیت محصولی با دورۀ وارانتی طولانیتر و بهتر، عمل میکنند. در این حالت وضع یک راهکار دورۀ ثابت، برای تولیدکننده بهترین راهکار است. مقدارعددی ریسک های حاصل شده از این فعالیت پس از اقدامات اصلاحی به ترتیب: مصدومیت و جراحت از 36 به 16، شکستگی و در رفتگی از 45به 20، و فوت از 60 به 20 کاهش یافته، که در مجموع به مقدار 28/60% از میزان ریسک این فعالیت با توجه به اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده تعدیل خواهد شد.

مقدارعددی ریسک های حاصل شده از این فعالیت پس از اقدامات اصلاحی به ترتیب : مصدومیت و جراحت از 36 به 16، آسیب به پوست از 48 به 30 ، سوختگی از 112 به 63 ، آسیب به دستگاه تنفسی از 100 به 60 و فوت از 60 به 20 کاهش یافته، که درمجموع به مقدار 91/46% از میزان ریسک این فعالیت با توجه به اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده تعدیل خواهد شد. مقدار عددی ریسک های حاصل شده از این فعالیت پس از اقدامات اصلاحی به ترتیب کری موقت شغلی60 به 36، مصدومیت و جراحت از 48 به 24، شکستگی و در رفتگی از 60 به 30، و فوت از 80 به 30 کاهش یافته، که در مجموع به مقدار 61/51% از میزان ریسک این فعالیت با توجه به اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده تعدیل خواهد شد. مقدارعددی ریسک های حاصل شده از این فعالیت پس از اقدامات اصلاحی به ترتیب :آسیب به چشم از 72 به 45، آسیب به پوست از 24 به 12

تلگرام سرطان ریه از 216 به 135، مصدومیت و جراحت از 80 به 48، کری موقت شغلی از 60 به 36، شکستگی و در رفتگی از 100 به 60، برق گرفتگی از 53 به 28، فوت از 80 به 30 کاهش یافته، که درمجموع به مقدار 3/43% از میزان ریسک این فعالیت با توجه به اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده تعدیل خواهد شد.

مقدار عددی ریسک های حاصل شده از این فعالیت پس از اقدامات اصلاحی به ترتیب: سوختگی از 140 به 84، مصدومیت و جراحت از 24 به 8، بیماری آزبستوزیس از 100 به 60، شکستگی و در رفتگی از 100 به 60، برق گرفتگی از 63 به 28 و فوت از 120 به 60 کاهش یافته، که درمجموع به مقدار 15/45% از میزان ریسک این فعالیت با توجه به اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده تعدیل خواهد شد. دسترسی بچه ها به ماشین لباسشویی امکان انجام این عمل را افزایش میدهد. اگر به مدیریت موجودی بصورت سیستمی درونی نگریسته شود، مقوله برنامهریزی احتیاجات مواد مطرح میشود. اگر در تست هیدرواستات موارد فوق مشاهده نشد ، تعویض آن الزامیست. 7- برقراری مرکز مدیریت بحران و پرسنلی که باید در آن موجـود باشند و عمل کنند. 5- برقکاران در هنگام کار با وسایل و یا هادی های حاوی برق باید از وسایلی چون دستکش های عایق برق، پتونسوز، چوب آزمایش استفاده کنند.6- استفاده از سوئیچ قطع برق که در صورت هر گونه نشتی ولتاژ به زمین جریان را قطع کند. حال باید کنتاکت مشترک (شماره ۱۱) با کنتاکت غیر مشترک دوم ارتباط برقرار کرده باشد. اگر درب ماشین باز باشد، به هنگام ارتباط دو سیم میکروسوییچ به آومتر (۱×R) عقربه برروی بی نهایت خواهد ایستاد و در صورت بسته شدن درب (به طور کامل) عقربه حرکت کرده و بر روی صفر متوقف میشود.

15- استفاده از harness Safety مناسب و مطابق با استاندارد .16- تمهیدات ایمنی کار در ارتفاع و فضاهای بسته رعایت شود.17- استفـاده از داربست ایمــن. 16- تامین روشنایی محل در زمان رنگ آمیزی.17- به کارگیری افراد ماهر به منظور داربست بندی. 18- استفاده از داربست ایمن .19- استفاده از تجهیزات مناسب و با کیفیت به منظور داربست بندی. تلاش ما بر تامین قطعات مختلف لباسشویی با بالاترین کیفیت ساخت و مناسب ترین قیمت است. آموزش قطعات ماشین لباسشویی را از بزرگترین قطعه یعنی محفظه اصلی ماشین لباسشویی آغاز میکنیم. در ساختمان اورلود از یک قطعه کوچک کرم آلومینیوم و یا کرم نیکل استفاده شده که با مدار به حالت سری قرار میگیرد. 13- استفاده از وسایل حفاظت فردی مناسب مانند (ایرپلاگ، ایرماف، ماسک های تنفسی، دستکش، کفش ایمنی و لباس مخصوص سنــد بلاست و شیلد مطابق استانـــدارد). 15- استفاده از hardness Safety به طور مناسب. 10- ملزم نمودن پرسنل و کلیه کارگران به استفاده از لوازم حفاظت فردی (مانند ایرماف و ایرپلاگ). به منظور به صفر رساندن مقدارریسک های این فعالیت لازم است تا کلیۀ پرسنل و کارگران پیمانکاران اجرایی فعال در آن دارای بیمه بوده و به منظور کاهش زیان های مالی کلیه نیروی انسانی فعال در این عملیات می بایستی دارای بیمه حوادث باشند.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: